20 września 2016

Tulipan na plaży

Brak komentarzy:
 

Wróciliśmy wczoraj z tygodniowego wypadu nad morze. Pogodę mieliśmy tak cudowną, że lepszej nie mogliśmy sobie wymarzyć. I chociaż my raczej nie z tych co to wylegują się godzinami na piasku to plaże odwiedzaliśmy codziennie :)

Przed wyjazdem pokończyłam kilka projektów. Niektórych nie mogłam wcześniej pokazać z uwagi na to, że były to testy a inne znowu czekały na odpowiedni moment na sesje. Strasznie już mi "ciążyły" takie nieobfocone więc plenerowy wyjazd bardzo mnie ucieszył. Zabrałam 6 sztuk i wszystkie doczekały się zdjęć więc plan wyrobiony na sto procent :)

A więc do rzeczy. Na pierwszy ogień idzie bluzeczka. Bardzo prosta w formie idealna na upały.
Jakiś czas temu robiąc zakupy włóczkowe wypatrzyłam moteczki o bardzo fajnym składzie 25% Len, 35% Bawełna, 40% Bambus. Włóczka to Nako Fiore. Nie miałam z nią wcześniej styczności, kupiłam ją ze względu na skład i kolor. Z zakupu jestem bardzo zadowolona. W pierwszym odczuciu trochę sznurkowata ale już w przerabianiu tego nie czuć. Gotowa dzianina troszkę się wyciąga podczas noszenia ale po praniu wszystko wraca do normy.


Dane techniczne:
Wzór - Tulip Tank Top by Purl Soho
Włóczka - Nako Fiore nr 11236
Druty - 3,75
Mój ravelry - Tulipan 

I tym postem oficjalnie żegnam lato. Ale nie ma tego złego bo nadeszła pora roku, którą bardzo lubię. Jej plusem jest to, że będzie można zakładać wszystkie rzeczy, które tak namiętnie dziergałyśmy :) Mam nadzieję, że jesień będzie piękna i złota!

Pozdrawiam cieplutko
Monia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.