10 listopada 2013

Spotkanie z drutami w tle.

Brak komentarzy:
 
Po raz kolejny miałam przyjemność być na spotkaniu w e-dziewiace. Atmosfera jak zwykle niesamowita. Mnóstwo wspaniałych osób i morze inspiracji. Każda z przybyłych osób chwaliła się swoimi dziełami a człowiekowi od patrzenia to aż nieraz dech zapierało. Dziewczyny tworzą prawdziwe cuda. Zawsze jak wracam do domu po takim spotkaniu to mam głowę pełna pomysłów, tylko czasu i rąk mało, żeby wszystkie plany zrealizować. 
Na wczorajszym spotkaniu były osoby z naprawdę odległych miejsc mi. z Torunia, Krakowa, Bielsko-Białej (e-dziewiarka jest we Wrocławiu) to się dopiero nazywa poświęcenie dla pasji :)

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zakupiła kolejnych włóczek (jakbym w domu miała mało). Nabyłam kilka motków Baby Drops'a na sweterek, ale o tym może napisze innym razem oraz moteczek pięknej włoczki Saphir. Cały jej urok to maluteńkie cekiny, które dodają gotowemu wyrobowi niesamowitego uroku.

Jak wróciłam ze spotkanie to nie mogłam się opanować i machnęłam jeszcze czapeczkę dla siebie z owego Saphir'a. Jestem w niej bezgranicznie zakochana. 



(Saphir)





Dane techniczne:
Włóczka - Saphir 08 Nattier
Druty - ściągacz - nr6 (KP), czapka - nr8 (KP)
Wzór - moja radosna twórczość :)
Zużycie - jeden motek (zostało mi dosłownie 5 cm)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.