14 listopada 2013

Idzie zima

Brak komentarzy:
 
Na dworze coraz zimniej, ale nie ma tego złego, bo to dobra okazja żeby sprawić sobie kolejną czapkę. Tak, tak jestem uzależniona od dziergania :) każdy pretekst jest dobry, żeby wyciągnąć druty i przerobić parę oczek.
Od noszenia czapek też jestem uzależniona. Nie wyobrażam sobie zimy bez czapki.

Miesiąc temu będąc na spotkaniu w e-dziewiace, kupiłam włóczkę a dokładnie Alize Cashmira. 

Długo się zastanawiałam jaki wzór popełnić. Myślałam, myślałam, myślałam i myślałam.... za dużo jest wzorów, więc tradycyjnie na nic nie mogłam się zdecydować.  

Ostatecznie padło na Autumn Set by DROPS Design





Bardzo prosty i efektowny wzór.





Dane techniczne:
Wzór - Autumn Set by DROPS Design
Włóczka - Alize Cashmira nr 17 (ściągacz) i Alize Cashmira BD nr 2802 (reszta czapki)
Druty- KP nr 4 (ściągacz) i KP nr 5 (reszta czapki)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.