15 sierpnia 2013

Piesek harmonijka :)

Brak komentarzy:
 
Pewnego dnia znajoma podsunęła mi fotkę szydełkowego pieska z prośbą wykonania podobnego. 

Zdjęcie pochodzi ze strony http://stranamasterov.ru/

Poszperałam trochę w sieci (odświeżyłam sobie język rosyjski :))) w efekcie czego powstał mój prototyp:

 Prawda że słodki :)

Ponieważ prototyp się spodobał zaczęłam dziergać docelowego pieska, który prezentuje się tak :)) Na życzenie piesek jest niebieski i bardzo kolorowy. Mam nadzieję, że spełni oczekiwania. 

Niebieski piesurek pojedzie do Robercika z Robalowej Krainy

W kolejce czekają jeszcze dwa. Pierwszy w kolorach "rasta" :) już prawie ukończony, brakuje tylko uszów, ogonka i włosków (czekamy na dostawę kordonka). Durgi będzie wielką niespodzianką, bo nawet ja nie wiem jak ma wyglądać :)

Do wydziergania psiaków użyłam kordonka Karat 8 i Kaja z Ariadny. Obydwa występują w pięknych kolorach Jak widać na zdjęciu powyżej. 


A co wy myślicie o zabawkach ręcznie robionych, uważacie, że są lepsze od tych sklepowych czy raczej nie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.