6 października 2013

Warsztaty w PRAWELEWE

Brak komentarzy:
 
28 września miałam przyjemność brać udział w warsztatach organizowanych przez PRAWELEWE. Było to już 9 spotkanie z cyklu PRAWELEWE OCZKOWANIE OD PODSTAW
Jeśli chodzi o mnie to ja byłam po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni. Jak wiadomo wiedzy nigdy dosyć, a jeżeli można się uczyć w tak cudownej atmosferze to grzechem by było nie skorzystać. Na warsztatach zgłębiałyśmy wiedzę warkoczy robionych na drutach. W sumie to teoretycznie wiedziałam co i jak, ale nigdy nie miałam okazji przetestować warkoczy w praktyce. Jakoś mi one do niczego nie pasowały i nie pałałam do nich miłością. To się jednak zmieniło kiedy wydziergałam swoją pierwszą poszewkę na poduszkę (taki był temat tych warsztatów). Tak mnie wciągnęło warkoczowanie, że mam ochotę wydziergać jeszcze jedną poszewkę do kompletu :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.