6 grudnia 2013

Czapka dla maleństwa

Brak komentarzy:
 
Witam Was mikołajkowo :) 
Był u was Mikołaj? 
Ja dostałam najlepszy prezent pod słońcem a mianowicie moja latorośl spała dzisiaj do 9:30 normalnie luksus (zazwyczaj jej dzień się rozpoczyna ok godz. 7)

Jak już jestem przy mojej córci to chciałabym wam pokazać jaką jej ostatnio zrobiłam czapusię. Czapka jest  wypasiona, ma pompon i warkocze (i oczywiście troki do wiązania). 
Jeszcze do niedawna omijałam warkocze szerokim łukiem. Nie to żeby mi się nie podobały, po prostu nie potrafiłam ich robić. Jak już się naumiałam dzięki Kasi z prawelewe :) to teraz chcę je wszędzie upychać. 

Zdjęcie nadające się do publikacji tylko jedno, bo złapać tego strusia pędziwiatra w obiektywie to wręcz "miszyn impasibol". 


Dane techniczne:
Wzór: Moja radosna twórczość :)
Włóczka: Alize Cashmira BD nr 2802
Druty: KP nr 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.