9 grudnia 2013

Różowe bąbelki

Brak komentarzy:
 
Hej kochani, jak idą u was przygotowania przedświąteczne? Ja poczyniłam parę szydełkowych ozdób. W najbliższym czasie się nimi pochwalę.

Mimo, że u mnie za oknem aura typowo jesienna :( to nastrój świąteczny jak najbardziej posiadam :)

Codziennie zapalam mnóstwo świeczek w tym mój adwentowy świecznik, puszczam świąteczne przeboje, może na dniach zrobię ciasto na pierniki? Przydał by się jeszcze kubek gorącej czekolady.
W sumie nie szaleje za bardzo z ozdobami, bo na święta i tak jedziemy do rodziców, ale taka mała namiastka jest, żeby było miło i przyjemnie.

Kupiłam nawet mały cyprysik, żeby udawał choinkę :) Widać na nim moje szydełkowe gwiazdeczki.

Ale, ale, ja dzisiaj do Was przychodzę z zupełnie czymś innym. 
Właśnie skończyłam kolejny sweterek dla mojej córci. Standardowo reglan ale tym razem dodałam ozdobne listwy. Nieskromnie powiem, że to chyba najpiękniejsza rzecz jaka do tej pory zrobiłam :) 
Seterek powstał z trzech motków Baby Alpaka Silk z Dropsa

Pierwszy raz miałam do czynienia z tą włóczką i powiem jedno - jest cudowna. Mięciutka i milutka w sam raz nadaje się na ubranka dla dzieci. Nie wykluczam, że kiedyś zrobię sobie z niej sweterek, a co trzeba się troszkę po rozpieszczać:)



Przy okazji tego sweterka nauczyłam się robić bąbelki a dzięki Intensywnie Kreatywnej umiem zrobić tak, żeby nie przekręcać robótki :)


Wzór na ozdobną listwę znalazłam w książce "Robótki na drutach" Mary Webb. Kopalnia wzorów, polecam :)


A i jak nigdy nie miałam problemów z doborem guzików. Te dostałam od babci :)


Dane techniczne:
Włóczka: DROPS Baby Alpaka Silk nr 3125
Zużycie: 3 motki na rozmiar 80 
Druty: KP nr 2,5 ściągacze, KP nr 3 sweterek
Szydełko: nr 2,5 (pomocne przy robieniu bąbelków)
Wzór na listwie: Ścieg nr 16 ze str. 260 w książce "Robótki na drutach" Mary Webb (wzór robiłam odwrotnie czyli od góry)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.