19 sierpnia 2014

Sapphire - postscriptum

11 komentarzy:
 
Wszystkim razem i każdej z osobna dziękuję za tak piękne komentarze pod poprzednim postem. Kiedy dostawałam kolejne powiadomienie to uśmiech nie schodził z mojej twarzy. Sprawiłyście, że mam ochotę skakać do nieba i nawet rozpisywanie wzoru już nie wydaje się takie straszne. 



Tak, wzór będzie! 

Nie wiem kiedy, ale mam zamiar go rozpisać jak najszybciej (w sumie już zaczęłam). Nie będzie to łatwe zadanie, ale jak Wy dajecie radę to ja też dam.



11 komentarzy:

  1. Super! Bardzo się cieszę! I ustawiam się w kolejce do testowania :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że dasz radę. Skoro spod Twoich drutów wyszło takie cudeńko, to rozpisanie wzoru będzie już tylko kropką nad i. Monika- sukienka jest genialna i przecudnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymać !!!
    Najważniejsza jest wiara we własne siły :)
    Czekam (nie)cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trzymaj! Super wiadomość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A to przeszło Ci przez myśl co innego? O.o
    Wydaje mi się, że dla Ciebie spisanie wzoru to już tylko formalność będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Czekam na wzór z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest prześliczna, super, że będzie wzór!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymamy kciuki i czekamy z niecierpliwością :))) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.