12 maja 2016

Czarna Sappphire

Brak komentarzy:
 

Do tej sukienki mam uczucia ambiwalentne.
Pierwszą Saphire zrobiłam w 2014 roku o.O nie wierzę, że to tak dawno. Miałam ambitne plany na spisanie wzoru, ba nawet go Wam obiecałam, ale poległam. Podchodziłam do niego kilkukrotnie i lipa. Nie potrafię. Nie umiem.

Drugi egzemplarz sukienki powstał na zamówienie Mamy Gosi. Pomyślałam, że to będzie dobra okazja, żeby kolejny raz spróbować rozpisać wzór. Niestety okazało się, że notatki, które robiłam przy niebieskiej wersji nijak się mają do rzeczywistości. Może kiedyś, może nagle spłynie na mnie wena, może mnie olśni. Na razie odpuszczam.

A dzisiaj, żeby już tak nie smędzić druga wersja Saphire.
Mama Gosia zażyczyła sobie długie koronkowe rękawy, więc ma :)

Dane techniczne:
Wzór - z głowy
Włóczka - Mondial Cable 5
Zużycie - 7 motków
Druty - nr 3

Pozdrawiam cieplutko
Monia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.