20 sierpnia 2013

Kolega Boba Marley'a i granatowy eksperyment.

Brak komentarzy:
 
Jest kolejny piesiurek. Klient prosi, klient ma a co ; ] Piesek miał być w stylu RASTA więc jest. Bo dłuższym namyśle postanowiłam mu jeszcze dorobić berecik i dredy, które myślę dodają uroku pieskowi i stawiają kropkę nad i. Dzisiaj kolega Boba Marley'a poleci do Juleczki :))



a'la Bob Marley


A u mnie na drutach sweterek z eksperymentalnym wzorkiem. Wymyśliłam sobie ażurek na rękawach i wychodzi całkiem nieźle, a ponieważ dzieję na drutach nr 4 to robótki przybywa w zastraszającym tempie:) Miła odmiana po drutach 2,5. 



A tu widać mój wzorek


W planach mam jeszcze zrobić dla siebie szal do sukienki na wesele, które ma być na początku września, ale cały czas czekam na włóczkę. Mam nadzieję, że już dzisiaj do mnie dotrze, bo czasu coraz mniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.