15 września 2013

Powrót po urlopie i nadchodzące zmiany.

Brak komentarzy:
 
Witam wszystkich po długiej nieobecności. Jak już pisałam na swoim FB (kto nie widział to zapraszam  klik) mężulkowy urlop minął bardzo szybko i od jutra trzeba wskoczyć w trybiki codziennego życia.

Wszystkie druty mam odziane w jakąś robótkę. Dziergam każdej po trochu, w związku z czym przybywa każdej bardzo wolno, chyba w końcu będę musiała się zdecydować na jedną i ją skończyć. W głowie burza pomysłów, bo za oknem jesień i czas najwyższy sprawić sobie nową czapkę. Lubicie czapki? bo ja nie wyobrażam sobie jesieni i zimy z gołą głową. Cały czas szukam inspiracji ale nic do mnie nie przemawia. Jeśli macie jakieś wzory na jesienno-zimowe komplety to piszcie w komentarzach.

A jutro na blogu rozpoczynam nowy cykl. Raz w tygodniu będzie się pojawiać post z ciekawymi inspiracjami. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.