18 grudnia 2013

Świąteczne dekoracje

Brak komentarzy:
 
Ostatnio obiecałam, że pochwalę się moimi dekoracjami świątecznymi. Ponieważ w tym roku na całe święta wyjeżdżamy do rodziców to stwierdziłam, że nie będę szalała i zrobię bardzo minimalistyczne drobiazgi. 

Pierwsze co zrobiłam to zakupiłam lampki, które zawiesiłam na półce i powiem wam szczerze, że same lampki robią już taki nastrój świąteczny, że nic więcej nie trzeba. No ale nie była bym sobą gdybym nie wyszydełkowała gwiazdek i choineczek :) Zrobiłam świąteczną girlandę, którą podwiesiłam pod półką ze światełkami i wtedy wszystko nabrało charakteru.




Co roku szydełkuję gwiazdeczki. W tym roku podpatrzyłam wzory w Szkole szydełkowania, a moje serce (i nie tylko moje) skradła ta oto śnieżynka  


Jest po prostu cudowna :)))

Moje śnieżynki wykorzystałam, żeby stworzyć tryptyk, który zawisł w mojej kuchni.


 Użyłam starych ramek, które kiedyś pobieliłam. Uszyłam z filcu serduszka i ponaklejałam śnieżynki. 
Ot nic wielkiego a cieszy oko.





A jak wyglądają wasze dekoracje?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.