29 stycznia 2014

Moja pierwsza Ginko

Brak komentarzy:
 
A jeszcze półtora tygodnia temu było tak pięknie. Cudne słońce zachęcało do spaceru i do zrobienia kilku fotek (część już mogliście oglądać tutaj )


Wykorzystałam pogodę, żeby pokazać wam moją pierwszą chustę Ginko.
Darmowy wzór dostępny tutaj

Kiedyś na spacerze ujrzałam na pewnej kobiecie chustę w pięknych kolorach połączenie niebieskiego i czerwieni. Taki mi się o zestawienie spodobała, że nie mogłam przestać o nim myśleć i już wtedy wiedziałam, że w takich kolorach będę chciała zrobić chustę. Na swój projekt wybrałam Ginko i włóczkę Magic Fine Yarn Art. 


Dane techniczne:
Wzór - Ginko
Druty - 4,5 KP
Włóczka - Magic Fine Yarn Art nr 544


Jeśli chodzi o wzór, to prosty, łatwy i przyjemny mimo iż ażur był dwustronny. Pierwszy raz takowy robiłam i poszło mi całkiem nieźle. Nic mi się nie myliło i ominęło mnie prucie. No może tak nie do końca, gdyż najpierw chusta powstała z jednego motka włóczki i okazało się, że nadaję się na apaszkę. Za bardzo mi taki rozmiar nie odpowiadał. Chustę robiłam z zamiarem noszenia jej zimą więc musiało jej być dużo. Dokupiłam więc kolejny motek, sprułam cały ażur w chuście i dorobiłam gładką część. Ostatecznie body zakończyłam na 251 oczkach i zaczęłam przerabiać motyw listka, który powtórzyłam 8 razy. W takim wymiarze chusta mi bardzo odpowiada. 
Co do włóczki to jest to 50% akrylu i 50% wełny. Nawet nie próbowałam jej blokować, bo pewnie przez ten akryl nic by z tego nie było a z drugiej strony, do noszenia pod kurtką blokowanie nie było potrzebne. Włóczka w pracy nie najgorsza, chociaż miejscami skrzypiała na drutach. Na chustę poszły prawie dwa motki. Z końcówki drugiego wydziergałam sobie czapkę do kompletu. 



Dane techniczne:
Wzór - własny
Druty - 4,5 KP
Włóczka - Magic Fine Yarn Art nr 544 i Angora Special BD Alize nr 2521

Czapka prosta, bez wymyślnego wzoru. Obawiałam się, że Magic Fine mi zabraknie i zrobiłam czapkę w paski w połączeniu z Angora Special BD z Alize. Ostatecznie okazało się, że czapka wyszła dwustronna :) Mi bardziej podoba się się strona gdzie lewe oczka to Magic Fine.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.