12 stycznia 2014

Spotkanie w e-dziewiarce

Brak komentarzy:
 

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu e-dziewiarek, które odbyło się w nowej siedzibie sklepu. Samo przebywanie wśród tak pięknych włóczek wprawiło mnie w niebiański nastrój więc oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rączkami :) 

Atmosfera była cudowna. Poznałam przesympatyczne dziewczyny, które tak jak ja kochają dziergać. Naoglądałam się pięknych wyrobów przez co jestem mega zainspirowana. Już bym chciała wszystkie moje plany drutowe wcielić w życie, ale niestety doba ma tylko 24 godziny. 

Zdjęcie zapożyczone ze strony e-dziewiarka.pl

I najważniejsze pytanie: Kupować, czy nie kupować? Oczywiście kupiłam, 3 piękne moteczki Drops Delight nr 06 i dwa motki Alize Angora Gold Simli.

Zdjęcie zapożyczone ze strony e-dziewiarka.pl
Do zakupionych włóczek dostałam super koszulkę :) 



Już się nie mogę doczekać kolejnego spotkania. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.