22 stycznia 2014

Sukienka na chrzest

Brak komentarzy:
 
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia nasze maleństwo miało swoją uroczystość a mianowicie Chrzest Święty. Przy tak podniosłej chwili nie mogło się obejść bez specjalnej kreacji. Dziewczę moje wystąpiło w sukience wydzierganej przez moją mamę specjalnie na tę okazję. Teraz już wiadomo po kim mam talent do drutów:)

Sukienusia zrobiona z bliżej nieokreślonej włóczki, obstawiam, że to akryl z jakąś domieszką. Kształt mama zaczerpnęła z jakiejś gazetki a wzory to jej radosna twórczość :) Osobno dorobiła szydełkowy kołnierzyk.

Przez tą szaroburą pogodę ciężko było zrobić dobre zdjęcie. Obrabiałam je chyba z milion razy a i tak efekt mnie nie bardzo zadowala.

A tak w sukience prezentowała się gwiazda dnia :)


Do kompletu zrobiłam jej opaskę z kwiatuszkiem, w której wygląda przesłodko.



Robienie zdjęć małym dzieciom to duże wyzwanie. Jak tylko ustawiłam małą na miejscu to zanim złapałam ostrość to już jej nie było w kadrze. Musiałam przejść na "ostrzenie" ręczne bo automat w tym wypadku był za wolny :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.