28 listopada 2014

Czapka 2 z 12

14 komentarzy:
 
Dzisiaj chciałam wam pokazać kolejną czapkę biorącą udział w wyzwaniu 12 czapek w 1 rok.

W sumie założenie jest takie, że jedna czapka na miesiąc, ale idzie zima więc sami rozumiecie, że jedna to stanowczo za mało. Pewnie w miesiącach letnich ten bilans się wyrówna :)

Czapulka ta sama co ostatnio, od poprzedniej różni się tylko kolorem :) Bardzo lubię ten wzór, jest taki bardzo zimowy. 


Dane techniczne:
Włóczka - Alize Cashmira (niecały motek na czapkę i golfik)
Druty - 3,5 i 4


Standardowo do kompletu dorobiłam śliniak z golfem. Sprawdza się u nas bardzo dobrze, ale kolejne będę robić tak żeby golf można było wywinąć. 


Dzisiaj u mnie słoneczko więc jest szansa na sesje granatowego sweterka. Mam nadzieję, że w kolejnym poście będę go mogła Wam pokazać w całej krasie :)

Pozdrawiam cieplutko
Monia :)

14 komentarzy:

  1. Monika, śliczny komplet, też zabieram się za małe wersje, niebieskie kolory bo moja córcia takie lubi ale Twój kolor też mi się podoba. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Małe wersje są fajne bo szybko powstają :) Niebieską już zrobiłam i też mi się strasznie podobała, ale Madzia odstąpiła ją koledze :)

      Usuń
  2. Śliczna czapa. Czekam z niecierpliwością na następne:-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet :-) Piękny kolor i wspaniały wzór czapki :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wzór jest super, zastanawiam się czy sobie takiej nie zrobić :))

      Usuń
  4. Hmmmm... ten wzór jest darmowy! Może i ja coś takiego popełnię, na prezent? Dajesz do myślenia, bo śliczna ta czapa Ci wyszła!
    Sweterek strasznie mnie ciekawi, jako że ostatnio popadłam w manię... ;)
    Ale ale! Mówisz, że nie możesz się zabrać za druty. Jak to? Co się dzieje? Czemu tak? Może brak motywacji?
    Widzę, że w zeszłym roku Maranciaki spotykały się w Bydgoszczy:
    http://maranciaki.pl/forum/viewtopic.php?t=11367&postdays=0&postorder=asc&start=25
    Może warto by jakoś tę czy inną grupę na nowo uruchomić? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest darmowy :)) Popełnij koniecznie.
      Zaczynam dochodzić do wniosku, że za dużo nowego w okół mnie i dlatego się na drutach skupić nie mogę, ale już idzie ku lepszemu :)
      Dziękuję za informację o spotkanie, myślę, że jak już się tu całkiem zadomowię to poszukam jakieś "grupy wparcia" :))

      Usuń
  5. Czadowa! Uwielbiam takie soczyste kolory, poprzednia była świetna, ale ta jest RÓŻOWA :D Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolorek jest bardziej stonowany, niestety ciężko go było uchwycić, ale jest równie piękny :)

      Usuń
  6. Śliczna czapka! Piękny kolor :)) Kusisz tym wzorem, chyba go wrzucę na druty :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czapka! Też się do niej przymierzałam, ale chciałam zrobić ją z podwójnej nitki i próbka wyszła mi zupełnie inna... A przeliczyć nie umiałam i takim sposobem zrobiłam coś na podobieństwo tej, ale jednak inne :)
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja próbka też się nie zgadzała, ale jakoś sobie dopasowałam :) W sumie po paru tygodniach noszenia stwierdzam, że czapka mogłaby być mniejsza :)

      Usuń

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.