29 sierpnia 2015

NIebieska sukienka

9 komentarzy:
 


Kolejny szybki projekt dla mojej córci. Sukienka bardzo letnia. Sprawdziła się idealnie w upał.

Góra sukienki to bawełna Cable 5. Bardzo lubię tę włóczkę. Zrobiłam już z niej sukienkę, sweter i sweter. Fajnie się nosi. Nie ma problemu z rozciąganiem i deformowaniem w czasie noszenia czy po praniu.
Projekt idealny na wykorzystanie resztek :) Góra to prosty raglan rozpinany z tyłu. Dół to materiał, który wcześniej był poszewką poduszki.


Dół bolerka wykończyłam szydełkowymi muszelkami.




Dane techniczne:
Wzór - z głowy
Włóczka - Cable 5
Druty - nr 3


To już chyba koniec letnich udziergów. Coraz bardziej jesiennie na dworze więc chyba pora przypomnieć sobie o wyzwaniu czapkowym :)

Pozdrawiam cieplutko
Monia:)

9 komentarzy:

  1. Piękna sukieneczka! I pewnie szybko powstała :) Rzeczywiście, wszystkie Twoje wyroby z tej bawełny wyglądają ślicznie - obejrzałam sobie pozostałe sweterki i sukienkę, cudne!
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpieszczasz swoją królewnę:) Piękna, wręcz urocza, bardzo romantyczna:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak.... jesien . Sukienunia fajna.
    Ja już mam lekkie zaległosci w wyzwaniu czapkowym....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sukieneczka. Doskonały pomysł z połączeniem włóczki z tkaniną. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie to wszystko wymyśliłaś ;)
    pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dobrałaś kolory tkaniny i dzianiny :) No i na pewno taki tkaninowy cienki spód jest wygodniejszy na lato niż nieco cięższa i grubsza dzianina taka jak u góry. Sukieneczka mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Cudowna sukienka - Twoja córcia musi pięknie w niej wyglądać :-)
    Wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkości. Przecudna taka mała sukieneczka

    OdpowiedzUsuń

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.