2 kwietnia 2016

Rudy na 102

Brak komentarzy:
 

Muszę w końcu nadrobić zaległości więc dzisiaj kolejny projekt.
Bluzeczka powstała na zamówienie Mamy Gosi. Miała być delikatna i pasująca do spódniczki, czyli nie za długa. Jak zobaczycie na zdjęciach do spodni też pasuje.

Do tego projektu postanowiłam użyć włóczki WISP  Drem in Color. Połączenie wełny i jedwabiu w stosunku 50x50 zachwyca. Świetny skład za przystępną cenę. Mimo, iż to Lace praca mi się wcale nie dłużyła. No może troczki do kokardki :)

Robiłam z tej włóczki jeszcze jeden sweter - Casula Lace. Nosi mi się go bardzo dobrze. Jest leciutki jak piórko i wysycha w trzy sekundy. Szczerze ją polecam.

Czas na fotki. Aura w jakiej robiliśmy zdjęcia była jeszcze bardzo zimowa więc mam nadzieję, że zdjęciami nie odstraszę wiosny. Zaryzykuję jednak i pokaże Wam efekt mojej pracy.


Dane techniczne:
Wzór - Anthi by Hilary Smith Callis
Włóczka - WISP Dream in Color, kolor Chili
Druty - 3,5

W kolejnym wpisie przedstawie Wam dwa słodkie misiaki :)

Pozdrawiam cieplutko
Monia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.